Nya kursare och snart en termin gjord.

Hejsan, Linda Svahn heter jag som ska sköta denna blogg.
Förlåt för att ingen uppdatering har skett men nu har jag fått lösenordet till denna blogg och har mig tid till att skriva ett inlägg.

Vi har nu hunnit med en hel del kurser,
14 augusti började skolan, efter en kanon helg med en inspark som föregående årkursen 15-17. Trevligt att få lära känna de gamla eleverna, få lite information och knyta kontakter.

Vi är nu 18 elever som läser skogstekniker linjen här på gammalkroppa.

Nu till veckan så inväntas tentamen i knoppar och nästa vecka i klossar. Många kurser har avklarats, tyvärr så har min dator nästan gett upp så jag får tyvärr in några bilder just nu, men lovar att jag återkommer med bilder efter jul när jag införskaffat mig en ny.

Om en och en halv vecka så vankas det lite julledighet.

Ha det bäst så hörs vi!